Komora medicinskih sestara
i zdravstvenih tehničara Srbije
B e o g r a d
Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g
Tel./faks: 011-3562-107 i 3562-108
Internet stranica: www.kmszts.org.rs
Broj javne nabavke: JNU 1.2.3./2014 – Partija 1.
Datum: 08.05.2014. god.
P O Z I V
ZA PODNOŠENJE PONUDE
U POSTUPKU JAVNE NABAVKE USLUGA br. 1.2.3./2014 – Partija 1 –
USLUGE ŠTAMPANJA I PROMOTIVNOG MATERIJALA SA ISPORUKOM –
IZRADA USB FLASH
- Naručilac: Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije (skraćeni naziv: KMSZTS).
Adresa sedišta: Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g, Beograd.
Internet stranica: www.kmszts.org.rs - Vrsta naručioca: Indirektni korisnici budžetskih sredstava.
- Vrsta postupka javne nabavke: otvoreni postupak.
- Opis predmeta javne nabavke: javna nabavka usluga br. 1.2.3./2014 – partija 1 – usluge štampe i promotivnog materijala sa isporukom – izrada USB FLASH, memorije 4 GB; materijal: PVC; tip: PCBACOB 4GBT-Toshiba 3D; štampa: na PVC-u 4/4, oblik: izliven prema pripremi Naručioca (i izgledu USB FLASH-a prikazanim na dostavljenoj slici u Konkursnoj dokumentaciji), sa natpisom na poleđini – KMSZTS, pakovanje na paleti u zasebnim foam ulošcima; tiraž: 900 komada. Naziv iz Opšteg rečnika nabavke – Štampani materijal i srodni proizvodi i oznaka iz ORN: 22000000.
- Broj partija: Javna nabavka usluga br. 1.2.3./2014 – partija 1 – usluge štampe i promotivnog materijala sa isporukom – izrada USB FLASH.
- Kriterijum za dodelu ugovora: Shodno članu 84. i 85. stav 1. ZJN kriterijum za ocenjivanje ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda i to ponderisanjem za cenu, rok isporuke i kvalitet uzorka i robe po uzorku.
- Način preuzimanja konkursne dokumentacije: Konkursna dokumentacija se preuzima u skladu sa članom 62. Zakona o javnim nabavkama (“Sl. gl. RS“ br. 124/2012) na Portalu javnih nabavki Uprave za javne nabavke (http://portal.ujn.gov.rs) i na internet stranici
KMSZTS www.kmszts.org.rs (u delu – Portal javnih nabavki). - Način podnošenja ponude i rok: Ponuđač ponudu podnosi neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorenu na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara. Na poleđini koverte ili na kutiji navesti naziv i adresu ponuđača. U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača, na koverti je potrebno naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adresu svih učesnika u zajedničkoj ponudi.
Ponudu dostaviti na adresu: Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g, 11090 Beograd, sa naznakom: „Ponuda za javnu nabavku usluga br. 1.2.3/2014 – Partija 1. – izrada USB FLASH – NE OTVARATI“.
Rok za podnošenje ponuda: Rok za podnošenje ponuda ne može biti kraći od 30 dana od dana objavljivanja poziva za podnošenje ponuda kada procenjena vrednost javne nabavke nije veća od iznosa iz člana 57. Zakona o javnim nabavkama (u daljem tekstu ZJN). Ponuda se smatra blagovremenom ukoliko je primljena od strane naručioca do 09.06.2014. godine, do 10:00 časova. Ponuđač je udužan da prilikom podnošenja ponude dostavi Naručiocu i adekvatan UZORAK USB FLASH-a, u skladu sa njegovim tehničkim karakteristikama iz Konkurne dokumentacije (III Poglavlje – Predmet javne nabavke), a prema pripremi Naručioca i izgledu USB FLASH-a prikazanim na dostavljenoj slici u Konkursnoj dokumentaciji, radi provere kvaliteta štampe, materijala i same memorije. - Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda će se održati nakon isteka roka za podnošenje ponuda, dana 09.06.2014. g., u 10:30 časova, u sedištu Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, u Beogradu, Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g. Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati predstavnici svih ponuđača, kao i druga zainteresovana lica.
- Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: U postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača koji imaju odgovarajuće ovlašćenje, dok ostala lica ne mogu aktivno učestvovati u otvaranju ponuda. Prisutni predstavnici ponuđača, pre početka javnog otvaranja ponuda, su u obavezi da Komisiji za javne nabavke podnesu, u pisanoj formi, ovlašćenje za učestvovanje u postupku otvaranja ponuda. Ukoliko predstavnik ponuđača nema odgovarajuće punomoćje, on može da prisustvuje postupku otvaranja ponuda kao opšta javnost, ali nema prava da aktivno učestvuje u postupku otvaranja ponuda. Poseban poziv za javno otvaranje ponuda se neće upućivati.
- Okvirni rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: Odluka o dodeli ugovora o javnoj nabavci biće doneta u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda, u skladu sa članom 108. Zakona.
- Ugovor o javnoj nabavci će biti zaključen sa ponuđačem kojem je dodeljen ugovor o javnoj nabavci u roku od 8 dana od dana proteka roka za podnošenje zahteva za zaštitu prava iz člana 149. Zakona.
- Lice za kontakt: Tamara Sinđić Jelesijević, dipl. pravnik.
E-mail adresa: office@kmszts.org.rs ili na telefon broj 011/3562-108 i 3562-107.
preuzmite poziv…
preuzmite tendersku dokumentaciju…
preuzmite izmenu konkursne dokumentacije.