Rast aktivnosti Korisničkog servisa u prvoj polovini 2025. godine

U prvih šest meseci 2025. godine, Korisnički servis Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije zabeležio je značajan rast aktivnosti i interesovanja članova.

Tokom ovog perioda, operateri Call centra odgovorili su na ukupno 8.594 poziva, dok je putem elektronske pošte obrađeno 957 upita. Najčešće teme odnosile su se na postupke i uslove za dobijanje i obnovu licence, kao i na rad Fonda uzajamne pomoći.

U poređenju sa istim periodom prethodne godine, evidentan je kontinuirani rast broja poziva i mejlova, što ukazuje na sve veće poverenje članova u rad Korisničkog servisa. Posebno se izdvajaju pozitivni i konstruktivni komentari korisnika, koji predstavljaju važan podsticaj za dalje unapređenje rada.

Kao novinu u radu, u ovom periodu postavljena je sekcija „Najčešća pitanja i odgovori“ u okviru Info kutka na zvaničnom sajtu Komore. Ovaj resurs omogućava članovima da brzo pronađu odgovore na najčešće nedoumice, uz detaljna uputstva i informacije o potrebnoj dokumentaciji.

 

 

Scroll to Top