Позив за подношење понуде у поступку јавне набавке мале вредности услуга – књиговодствених услуга (бр. 1.2.4./2014 – Партија 1)

П О З И В

ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ УСЛУГА – КЊИГОВОДСТВЕНИХ УСЛУГА
Број 1.2.4./2014 – Партија 1

Позив за подношење понуда има укупно три стране.

  1. Наручилац: Комора медицинских сестара и здравствених техничара Србије Централа (скраћени назив: КМСЗТС Централа).
    Адреса седишта: Пилота Михајла Петровића бр. 5-г, Београд.
    Телефон/факс: 011/3562-107 и 3562-108
    Интернет страница: www.kmszts.org.rs
  2. Врста наручиоца: Индиректни корисници буџетских средстава.
  3. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности.
  4. Врста предмета: услуге
  5. Опис предмета јавне набавке: јавна набавка услуга ред. бр. 1.2.4./2014 – партија 1 – књиговодствених услуга:
    • Вођење књига улазних и излазних фактура,
    • Врши контролу формалне исправности документације која је предмет обраде, односно књижења,
    • Ажурно контирање и књижење свих књиговодствених промена према важећем Контном плану и оквиру,
    • Ажурно књижење пословних промена у дневнику, на рачунима главне књиге и помоћних књига, у складу са одредбама Закона о рачуноводству и позитивним прописима,
    • Вођење регистра основних средстава и амортизације,
    • Аналитичка евиденција конта,
    • Обрађивање пописне листе код годишњих пописа имовине и обавеза и пружање упутстава у току пописа,
    • Пружање стручне помоћи у примени прописа из области финансија и рачуноводства,
      2/3
    • Обрачун зарада и накнада и израда прописаних образаца и подношење јединствених пореских пријава у електронској форми,
    • Обрађивање и достављање у року, законом дефинисаних, периодичних и годишњих обрачуна,
    • Израда финаснијских извештаја за текућу пословну годину са стањем на дан 31. децембра текуће године укључујући и израду завршпног рачуна за текућу
      пословну годину,
    • Врши обрачун свих врста наканада ангажованих лица по уговорима (ауторски, уговор о делу и други),
    • Врши обрачун ПДВ-а и других обавеза у складу са прописимана основу оригиналне и изводне документације Наручиоца,
    • Константна контрола и усаглашавање пореских картица са Пореском управом,
    • Кодирање свих образаца,
    • Саставља пореску пријаву, порески биланс и друге прописне обрачуне који се достављају Пореској управи и врши контролу уплата пореза и доприноса и задужења по пореским пријавама у Пореској управи,
    • Израда М4 образаца и ППП образаца за све запослене,
    • Преузимање документације за књижење у седишту Наручиоца,
    • Чува пословну документацију која је предмет обраде, односно књижења и пословне књиге.
    • Назив из ОРН: остале услуге. Ознака из ОРН: 98390000.
  6. Број партија: Јавна набавка је обликована по партијама – ЈНМВ бр. 1.2.4./2014 – Партија 1, од седам партија.
  7. Критеријум за доделу уговора: економски најповољнија понуда.
  8. Начин преузимања конкурсне документације: Конкурсна документација се преузима у складу са чланом 62. Закона о јавним набавкама (”Сл. гл. РС” бр.
    124/2012) на Порталу јавних набавки Управе за јавне набавке (http://portal.ujn.gov.rs) и на интернет страници КМСЗТС www.kmszts.org.rs (у делу –Портал јавних набавки).
  9. Начин подношења понуде и рок: Рок за подношење понуде је 10 дана, рачунајући од дана објављивања јавног позива на Порталу јавних набавки Управе за јавне набавке и на интернет страници КМСЗТС, односно до 11.04.2014. године, до 10.00 часова. Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара. На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди. Понуду доставити на адресу: Комора медицинских сестара и здравствених техничара Србије, Улица Пилота Михајла Петровића бр. 5-г, 11090 Београд, са назнаком: „Понуда за јавну набавку
    3/3
    књиговодствених услуга, ЈН бр. 1.2.4./2014 – Партија 1. – НЕ ОТВАРАТИ”. Рок за достављање понуде: Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране Наручиоца до 11.04.2014. године, до 10.00 часова.
  10. Место, време и начин отварања понуда: Јавно отварање понуда ће се одржати након истека рока за подношење понуда, дана 11.04.2014. г., у 10:30 часова, у седишту Коморе медицинских сестара и здравствених техничара Србије, у Београду, Улица Пилота Михајла Петровића бр. 5-г. Јавном отварању понуда могу присуствовати представници свих понуђача, као и друга заинтересована лица.
  11. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача који имају одговарајуће овлашћење, док остала лица не могу активно учествовати у отварању понуда. Присутни представници понуђача су у обавези да Комисији за јавне набавке, непосредно пре почетка поступка јавног отварања понуда, предају, у писаној форми, овлашћење за учествовање у поступку отварања понуда. Уколико представник понуђача нема одговарајуће пуномоћје, он може да присуствује поступку отварања понуда као општа јавност, али нема права да активно учествује у поступку отварања понуда. Посебан позив за јавно отварање понуда се неће упућивати.
  12. Рок за доношење одлуке: Одлука о додели уговора о јавној набавци биће донета у скалду са чланом 108., став 3. Закона о јавним набавкама (”Сл. гл. РС” бр. 124/2012), применом критеријума економски најповољнија понуда.
  13. Лице за контакт: Тамара Синђић Јелесијевић, дипл. правник.
  14. Е-mail адреса: office@kmszts.org.rs
  15. Телефон/факс: 011/3562-108 и 3562-107.

преузмите конкурсну документацију
преузмите позив…
преузмите обавештење о подношењу захтева за заштиту права