Poziv za podnošenje ponude u postupku javne nabavke male vrednosti usluga – knjigovodstvenih usluga (br. 1.2.4./2014 – Partija 2)

P O Z I V

ZA PODNOŠENJE PONUDE
U POSTUPKU JAVNE NABAVKE MALE VREDNOSTI USLUGA – KNJIGOVODSTVENIH USLUGA
Broj 1.2.4./2014 – Partija 2

  1. Naručilac: Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije Ogranak Vojvodina (skraćeni naziv: KMSZTS OVO).
    Adresa sedišta: Železnička br. 50 /1.sprat /stan br. 1, Novi Sad.
    Telefon/faks: 021/452-130
    Internet stranica: www.kmszts.org.rs
  2. Vrsta naručioca: Indirektni korisnici budžetskih sredstava.
  3. Vrsta postupka javne nabavke: javna nabavka male vrednosti.
  4. Vrsta predmeta: usluge
  5. Opis predmeta javne nabavke: javna nabavka usluga red. br. 1.2.4./2014 – partija 2 – knjigovodstvenih usluga:
    • Vođenje knjiga ulaznih i izlaznih faktura,
    • Vrši kontrolu formalne ispravnosti dokumentacije koja je predmet obrade, odnosno knjiženja,
    • Ažurno kontiranje i knjiženje svih knjigovodstvenih promena prema važećem Kontnom planu i okviru,
    • Ažurno knjiženje poslovnih promena u dnevniku, na računima glavne knjige i pomoćnih knjiga, u skladu sa odredbama Zakona o računovodstvu i pozitivnim propisima,
    • Vođenje registra osnovnih sredstava i amortizacije,
    • Analitička evidencija konta,
    • Obrađivanje popisne liste kod godišnjih popisa imovine i obaveza i pružanje uputstava u toku popisa,
    • Pružanje stručne pomoći u primeni propisa iz oblasti finansija i računovodstva,
    • Obračun zarada i naknada i izrada propisanih obrazaca i podnošenje jedinstvenih poreskih prijava u elektronskoj formi,
    • Obrađivanje i dostavljanje u roku, zakonom definisanih, periodičnih i godišnjih obračuna,
    • Izrada finansijskih izveštaja za tekuću poslovnu godinu sa stanjem na dan 31.decembra tekuće godine uključujući i izradu završnog računa za tekuću poslovnu godinu,
    • Vrši obračun svih vrsta naknada angažovanih lica po ugovorima (autorski, ugovor o delu i drugi),
    • Vrši obračun PDV-a i drugih obaveza u skladu sa propisima na osnovu originalne i izvodne dokumentacije Naručioca,
    • Konstantna kontrola i usaglašavanje poreskih kartica sa Poreskom upravom,
    • Kodiranje svih obrazaca,
    • Sastavlja poresku prijavu, poreski bilans i druge propisne obračune koji se dostavljaju Poreskoj upravi i vrši kontrolu uplata poreza i doprinosa i zaduženja po poreskim prijavama u Poreskoj upravi,
    • Izrada M4 obrazaca i PPP obrazaca za sve zaposlene,
    • Preuzimanje dokumentacije za knjiženje u sedištu Naručioca,
    • Čuva poslovnu dokumentaciju koja je predmet obrade, odnosno knjiženja i poslovne knjige.
    • Naziv iz ORN: ostale usluge. Oznaka iz ORN: 98390000.
  6. Broj partija: Javna nabavka je oblikovana po partijama – JNMV br. 1.2.4./2014 – Pratija 2, od sedam partija.
  7. Kriterijum za dodelu ugovora: ekonomski najpovoljnija ponuda.
  8. Način preuzimanja konkursne dokumentacije: Konkursna dokumentacija se preuzima u skladu sa članom 62. Zakona o javnim nabavkama (“Sl. gl. RS“ br. 124/2012) na Portalu javnih nabavki Uprave za javne nabavke (http://portal.ujn.gov.rs) i na internet stranici KMSZTS www.kmszts.org.rs (u delu – Portal javnih nabavki).
  9. Način podnošenja ponude i rok: Rok za podnošenje ponude je određen u skladu sa članom 99. Zakona o javnim, nabavkama, (“Sl.gl.Rs“ br. 124/2012), odnosno Ponuda se smatra blagovremenom ukoliko je primljena od strane Naručioca do 14.04.2014. godine, do 12.00 časova. Ponuđač ponudu podnosi neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorenu na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara. Na poleđini koverte ili na kutiji navesti naziv i adresu ponuđača. U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača, na koverti je potrebno naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adresu svih učesnika u zajedničkoj ponudi. Ponudu dostaviti na adresu: Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g, 11090 Beograd, sa naznakom: „Ponuda za javnu nabavku knjigovodstvenih usluga, JN br. 1.2.4./2014 –
    Partija 2 – NE OTVARATI”.
  10. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda će se održati nakon isteka roka za podnošenje ponuda, dana 14.04.2014. g., u 13:00 časova, u sedištu Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, u Beogradu, Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g. Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati predstavnici svih ponuđača, kao i druga zainteresovana lica.
  11. Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda je javno i može prisustvovati svako zainteresovano lice. U postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača koji imaju odgovarajuće ovlašćenje, dok ostala lica ne mogu aktivno učestvovati u otvaranju ponuda. Prisutni predstavnici ponuđača su u obavezi da Komisiji za javne nabavke, neposredno pre početka postupka javnog otvaranja ponuda, predaju, u pisanoj formi, ovlašćenje za učestvovanje u postupku otvaranja ponuda. Ukoliko predstavnik ponuđača nema odgovarajuće punomoćje, on može da prisustvuje postupku otvaranja ponuda kao opšta javnost, ali nema prava da aktivno učeastvuje u postupku otvaranja ponuda. Poseban poziv za javno otvaranje ponuda se neće upućivati.
  12. Rok za donošenje odluke: Odluka o dodeli ugovora o javnoj nabavci biće doneta u skladu sa članom 108., stav 3. Zakona o javnim nabavkama (“Sl. gl. RS“ br. 124/2012), primenom kriterijuma ekonomski najpovoljnija ponuda.
  13. Lice za kontakt: Tamara Sinđić Jelesijević, dipl. pravnik.
  14. E-mail adresa: office@kmszts.org.rs
  15. Kontakt telefon/faks: 011/3562-108 i 3562-107.

preuzmite poziv…
preuzmite konkursnu dokumentaciju…

Scroll to Top