JP – Laptop

NARUČILAC:
Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije
B e o g r a d
Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g
Tel./faks: 011-2561-030
Broj javne nabavke: 2/12
Datum: 21.03.2012. god.

P O Z I V

za dostavljanje ponude kompjuterske opreme – lap top računara za potrebe Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije u 2012. g.

Molimo Vas da Komori medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, (skraćeni naziv: KMSZTS), iz Beograda, ul. Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g, dostavite, putem pošte, u zatvorenoj koverti, u pisanom obliku ponudu kompjuterske opreme – lap top računara:

  • Predmet javne nabavke male vrednosti br. 2/12 je nabavka kompjuterske opreme – lap top računara, komada 6, od čega komada 5 – model HP Compaq Presario CQ57-375SM i komada 1 – model HP Pavilion G6-1304sm-Core i5-2450M-A9W33EA, za potrebe Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije.
  • Rok isporuke: 15 dana od dana zaključivanja Ugovora o javnoj nabavci kancelarijskog materijala za potrebe KMSZTS.
  • Mesto isporuke: Službene prostorije Naručioca-KMSZTS, u Beogradu, u Ulici Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g.
  • Način plaćanja: po dogovoru, nakon dostavljanja fakture od strane Ponuđača.
  • Uputstvo i uslovi ponuđačima za sačinjavanje ponude nalaze se u konkursnoj dokumentaciji.
  • Kriterijumi za izbor najpovoljnije ponude je: najniža ponuđena cena.
  • Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa konkursnom dokumentacijom i pozivom.
  • Ponude se podnose u pisanoj formi, u zapečaćenoj koverti na kojoj je jasno naznačeno da se radi o ponudi kompjuterske opreme – lap top računara za Komoru medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, sa upozorenjem „ne otvarati“, neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, Beograd, Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g. Koverat na prednjoj strani mora imati: naziv ponuđača, adresu i delovodni broj, a na poleđini mora biti overena pečatom sa brojem telefona i imenom kontakt osobe, do 11.04.2012. godine, do 13.00 časova, bez obzira na način slanja.
  • Rok za dostavljanje ponude je 11.04.2012. godine, do 13.00 časova, bez obzira na način na koji su poslate.
  • Ponuda koja bude dostavljena nakon proteka navedenog roka (dana i časa) smatraće se neblagovremenom i neće biti uzeta u razmatranje.
  • Javno otvaranje ponuda će se održati dana 11.04.2012. g., u 13:30 časova, nakon isteka roka za podnošenje ponuda, u službenim prostorijama Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije, u Beogradu, Ulica Pilota Mihajla Petrovića br. 5-g, uz prisustvo ovlašćenih predstavnika ponuđača. Poseban poziv za javno otvaranje ponuda se neće upućivati. Naručilac zadržava pravo otvaranja ponuda i bez prisustva ponuđača.
  • Prisutni predstavnici ponuđača, pre početka javnog otvaranja ponuda, moraju Komisiji naručioca podneti pisano punomoćje za učestvovanje u postupku otvaranja ponuda.
  • Ponuđači su upoznati sa uslovima koji moraju biti ispunjeni radi učestvovanja u postupku javne nabavke:
    • da je registrovan kod nadležnog organa, odnosno upisano u odgovarajući registar;
    • da je osnovan i za obavljanje delatnosti koja je predmet javne nabavke;
    • da mu u roku od dve godine pre objavljivanja poziva, odnosno pre započinjanja postupka nabavke nije izrečena pravosnažna sudska ili upravna mera zabrane obavljanja delatnosti koja je predmet javne nabavke;
    • da je izmirio dospele poreze i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije;
    • da ima važeću odluku nadležnog organa za obavljanje delatnosti koja je predmet javne nabavke, ako je takva dozvola predviđena posebnim propisom;
    • da raspolaže neophodnim finansijskim i poslovnim kapacitetom;
    • da raspolaže dovoljnim tehničkim i kadrovskim kapacitetom.
  • Odluka o izboru najpovoljnije ponude biće doneta u roku od 5 dana od dana otvaranja ponuda.
  • Poziv je upućen ponuđačima na jedan od sledećih načina: poštom, telefaksom, elektronskom poštom i na drugi način.

Direktor KMSZTS
Dragan Šašić

preuzmite dokumentaciju:

Scroll to Top