Tekstovi iz kategorije:
Vesti

Javni poziv za akreditaciju programa kontinuirane edukacije 2025.

Svi zainteresovani subjekti, koji mogu sprovoditi postupak kontinuirane edukacije (u daljem tekstu: KE) zdravstvenih radnika i zdravstvenih saradnika, prema novom Pravilniku o bližim uslovima za sprovođenje kontinuirane edukacije za zdravstvene radnike i zdravstvene saradnike (“Službeni Glasnik RS“, br. 17/2022), treba da dostave poštom svoje predloge programa nadležnoj Komori zdravstvenih radnika

Detaljnije

Direktorka KMSZTS, učesnica panela na stručnom savetovanju u organizaciji Komore zdravstvenih ustanova Srbije

Na godišnjem savetovanju posvećenom ključnim temama u zdravstvu, održanom u Vrnjačkoj Banji, direktorka Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije Vesna Jocić učestvovala je kao panelista, aktivno doprinoseći diskusiji i iznošenju stručnih stavova. Ovogodišnji skup obradio je četiri aktuelne teme: Dualna praksa u zdravstvenom sistemu u Srbiji i regionu, Urgentna

Detaljnije

Provera kvaliteta stručnog rada

Komora medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije otpočela je Godišnji plan redovne spoljne provere kvaliteta stručnog rada za 2024. godinu. Pod kvalitetom zdravstvene zaštite, u smislu Zakona o zdravstvenoj zaštiti (član 188), podrazumeva se postupak provere kvaliteta stručnog rada zdravstvenih ustanova, drugog pravnog lica, odnosno privatne prakse zdravstvenih radnika i

Detaljnije

Obaveštenje članovima KMSZTS

Poštovane koleginice i kolege, članovi KMSZTS, Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da je Skupština Komore medicinskih sestara i zdravstvenih tehničara Srbije donela odluku o nabavci radne odeće za sve naše članove zaposlene u zdravstvenim ustanovama. Ova inicijativa predstavlja važan iskorak naše Komore, jer po prvi put nabavljamo radnu odeću našim članovima. Ovom

Detaljnije

Izveštaj o radu Call Centra KMSZTS

  Izveštaj o radu Call Centra KMSZTS Call Centar KMSZTS počeo je sa radom u maju mesecu 2024. godine. Rastući trend poziva i interesovanja naših članova čini nas ponosnim i zadovoljnim postignutim rezultatima, koji ukazuju na efikasnost operacija Call Centra. Ovo nas motiviše na dalje unapređenje naših usluga i još

Detaljnije
Scroll to Top