Извештај о раду Call Centra КМСЗТС

  Извештај о раду Call Centra КМСЗТС

 

Call Centar КМСЗТС почео је са радом у мају месецу 2024. године. Растући тренд позива и интересовања наших чланова чини нас поносним и задовољним постигнутим резултатима, који указују на ефикасност операција Call Centra. Ово нас мотивише на даље унапређење наших услуга и још бољу сарадњу и интеракцију са нашим члановима.

На графикону се може уочити континуиран раст броја позива од почетка рада Call Centra КМСЗТС. Ово указује на повећану потребу за услугама корисничког сервиса и Call Centra и успех наше стратегије и ослушкивања потреба наших чланова.

Call Centar КМСЗТС пружа кључну подршку члановима, омогућавајући им ефикасно решавање питања и проблема како путем телефонског контакта тако и путем електронске поште, где је успешно одговорено на велики број пристиглих мејлова. Наши чланови су исказали велику захвалност за правовремене и прецизне одговоре што представља позитиван сигнал и подстицај за даљи рад.

Циљ овог сервиса у наредном периоду остаје на пружању пуне подршке нашим члановима, осигуравајући им доступност и помоћ у сваком тренутку као и очување високог нивоа задовољства.

Стојимо вам на располагању!

Call Centar КМСЗТС